Dzięki tej metodzie zaśniesz w każdych warunkach w ciągu 120 sekund.


.

Metoda ta została ujawniona w książce noszącej tytuł: Relax and Win: Championship Performance i ma podobno 96-procentową skuteczność. Nie musicie być jednak na polu walki, aby z niej skorzystać. Pomaga róznież zasnąć, jeśli sąsiedzi za ścianą zbyt głośno uprawiają miłość, wasz partner za głośno chrapie, albo za oknem ktoś urządza imprezę.

Nie przedłużajmy jednak więcej i przejdźmy do samej metody. Jak wspominaliśmy wcześniej, składa się ona 4 prostych kroków. Oto i one:

Krok 1: musicie zrelaksować mięśnie swojej twarzy. Wśród nich powinny się znaleźć mięśnie szczęki, język oraz mięśnie wokół oczu.

Krok 2: musicie przestać napinać te ramiona! Rozluźnijcie je, opuśćcie je na dół, pozwólcie im odpocząć. Zrelaksujcie również górną i dolną część ramion.

Krok 3: zróbcie wydech i rozluźnijcie swoją klatke piersiową. Rozluźnijcie też swoje nogi. Zacznijcie od ud, aby następnie rozluźniać je ku dołowi, aż do samych stóp.

Krok 4: po 10 sekundach całkowitego relaksu, oczyśćcie swoje umysły.

Wiemy, że krok czwarty brzmi, jak jakaś medytacja, jednak to wcale nie jest takie trudne. Autor książki sugeruje, abyście wyobrazili sobie jedną z tych rzeczy: leżycie w łodzi na spokojnym jeziorze, a nad wami jest tylko niebieskie niebo. Kolejna możliwość to: leżycie w ciemnym aksamitnym hamaku w czarnym pokoju. I ostatnia możliwość: mówcie do siebie „nie myśl, nie myśl, nie myśl, nie myśl… itd.” przez 10 sekund.

Najtrudniejszy jest jednak krok czwarty. Jeśli oczyszczanie umysłu wam nie wychodzi, spróbujcie nad tym popracować. Po kilku tygodniach prób powinno już być dobrze, a metoda powinna osiągnąć wysoką skuteczność.

źródło: wiedzoholik.pl